سالن زیبایی کرج

سالن زیبایی کرج امروزه در سطح شهر خدمات آرایشی و بهداشتی بسیاری را با کیفیت کار بسیار بالا ارائه میدهد. ارائه این خدمات در کمال آرامش و راحتی به همراه بهترین متخصصان ما انتخاب سالن زیبایی کرج را برای مشتریان بسیار آسان میکند.

بدیهی است که برای انتخاب یک سالن زیبایی در کرج شما نیاز به اطلاعات کافی میباشید. بنابراین سعی کردیم در این مقاله شما را با بهترین سالن زیبایی کرج آشنا کنیم.

 

آرایشگاه زنانه در کرج

آرایشگاه زنانه در کرج، همیشه در جست و جوی زیبایی بوده است و از نامرتب بودن و پریشانی در دوری میکند. بدیهی است که سالن زیبایی کرج در عصر حاضر، آراستگی رشته در اصل و پایه زندگی مردم پیدا کرده است. یکی از مهم ترین دلایل آرایش در هر زمانی ، پوشاندن جامعه بر عیب و نقص صورت و رسیدن به زیبایی و در عین حال بالاترین سطح اعتماد به نفس در سالن زیبایی کرج میباشد.

ماه آسمانت باش

زیبایی از اینجا شروع می‌شود

جایی که اشتیاق و خلاقیت را با هم ملاقات می‌کنید

با من نامحسوس آینه های شهر را شگفت زده کن، این یه رازه بین خودم و خودت

امروزه برای بانوان و آقایان آراستگی یک امر مهم و ضروری محسوب میشود. بنابراین سالن زیبایی کرج در حال حاضر مرکزی برای ارائه ی خدمات آرایشی و بهداشتی و سالن زیبایی میباشد، با مدرن ترین دستگاه ها و به روز ترین متد میکاپ و ارایش عروس در آرایشگاه زنانه در کرج.

سالن ملکه زیبایی

بهترین سالن زیبایی کرج

سالن ملکه زیبایی با مدیریت خانم معصومه غلامی یکی از لوکس ترین و بهترین سالن‌های زیبایی کرج  واقع در کرج سنتر میباشد. این مجموعه دارای بخش های مختلف خدمات خدمات ناخن (کاشت، ترمیم، ژلیش و تمامی دیزاین های روز) و پدیکور، مانیکور حرفه ای و رنگ مو (لایت، بالیاژ، آمبره، سامبره، بی‌بی لایت و …) احیا و درمان مو، کراتین، اکستنشن مو.

همچنین تمامی خدمات پوستی (آبرسانی پوست، پاکسازی و اتوی پوست) اصلاح و قرینه سازی ابرو و تخصصی ترین فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو، به روزترین شینیون های تخصصی و دیزاین مو و کوپ های روز دنیا و موخوره گیری حرفه ای و همچنین تمامی خدمات تخصصی عروس می باشد و می توان از آن بهشتی برای مشتریان نام برد.

خدمات سالن ملکه زیبایی در کرج

رنگ و لایت

تمام رنگ ها و پودر و مواد استفاده شده در این سالن از برندهای معتبر و اورجینال میباشد و با خیال راحت و در کمال آرامش می توانید کار رنگ و انواع لاینتون رو انجام بدید.

انواع لایتها رنگ و لایت، رنگ کامل، رنگ ریشه، مش، لایت، آمبره، سامبره جدیدترین تکنیکهای روز

صافی و احیا

با مشاوره تخصصی و با مواد اورجینال از برندهای مطرح حال موهاتون خوب کنید، سرحال شوید و بالاترین سطح اعتماد به نفس رو داشته باشید و با کراتین صافی ما موهاتون ابریشمی کنید.

احیا مو، تراپی،احیای مو، ریباندینگ، بوتاکس مو، رولیسی تراپی، کراتینه و المنت

کوتاهی و براشینگ مو

شما میتوانید جهت اطلاع از انواع خدمات در این زمینه به صفحه کوتاهی مو در کرج دیدن کنید.

آرایش عروس

 با متریال برند و اورجینال به سبک اروپایی ها در قالب به روز ترین متد روز دنیا 

میکاپ، میکاپ معمولی ، میکاپ عروس شینیون و بافت مو

ناخن

طراحی های مدرن و لوکس، کاشت انواع ژل و لمینت و کاشت پودر برای مشتریان عزیز

 کاشت ناخن، کاشت ژلی و‌پودری، کاشت پودری، مانیکور، پدیکور، ژلیش پارافین تراپی و ویتامینه پا شما همچنین میتوانید از صفحه ناخن کار کرج دیدن کنید.

فیشال 

پاکسازی پوست با دستگاه های تخصصی با رعایت تمامی اصول بهداشتی 

آرایش دائم

انجام فیبروز و میکروبلیدینگ توسط متخصص و طراحی مناسب با چهره شما برای داشتن بهترین نتیجه

اکستنشن مو

 موهای طبیعی در اندازه های مختلف با راحت ترین نصب لیزری و کراتین مو.کوتاهی، براشینگ،انواع کوتاهی و کوپهای ژورنالی

اکستنشن مژه

کاشت مژه، لیفت و لمینت مژه، کاشت موقت و دائم

اسپا(ماساژ)

 ماساژ در بهترین و مجهز ترین محیط به همراه افراد متخصص و موزیک دلنشین.ماساژ بدن

تتو

فیبروز، شیدینگ، هاشور ابرو، میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

اپیلاسیون

اپیلاسیون یکی از روش‌های پاکسازی موهای زائد بدن میباشد که امروزه بین خانم‌ها و آقایان طرفداران بسیاری پیدا کرده.میتواند جهت ارائه خدمات اپیلاسیون، اپیلاسیون دست و پا و همچنین اپیلاسیون با مواد گیاهی مراجعه کنید.

سالن ملکه زیبایی

ویژگی سالن زیبایی در کرج

مسلما برای بهترین بودن باید فاکتورهایی رعایت و از آنان پیروی کرد که برای رشد یک کسب و کار مهم هستند و تفاوتی هم ندارد که این کسب و کار چه نوع خدمات و محصولاتی ارائه کند، به هر حال باید به عواملی که باعث بهتر شدن سالن زیبایی کرج شده است، اهمیت داد. در ادامه ویژگی بهترین سالن زیبایی در کرج که باعث تبدیل شدن این سالن های به انتخاب اول هر فردی شده است، خواهیم پرداخت.

ارائه خدمات زیبایی با کیفیت

نخستین مسئله در هر کسب و کاری، ارائه خدمات و محصولات با کیفیت میباشد که در سالن زیبایی در کرج این موضوع اهمیت بسیار بالاتری دارد، شاید یک نفر بتواند از محصولی با کیفیت متوسط استفاده کند و با معایب و ضررهای آن کنار بیاید، ولی قطعا نمی تواند با یک آرایش ناقص، کوتاه کردن مو با مدل بد، کاشت اشتباه ناخن یا هر چیزی که در زیبایی او تاثیر بسیار می گذار، کنار بیاید و از آن استفاده مداوم کند.

متنوع بودن خدمات زیبایی

متنوع بودن خدمات زیبایی یکی دیگر از ویژگی های بهترین آرایشگاه کرج و استان البرز میباشد. سالن های زیبایی خدمات مختلفی ارائه میدهند که اگر شما به عنوان یک مشتری روزی قصد داشته باشید یکی از این سالن های زیبایی را انتخاب کنید، بدیهی است ترجیح میدهید که به سراغ سالن زیبایی کرج می روید که تمام خدماتی که شما لازم دارید را میتواند ارائه دهد.

تعرفه و قیمت خدمات

تعرفه و قیمت خدمات یکی دیگر از ویژگی هایی است که سالن های زیبایی باید به آن دقت داشته باشند. تعرفه و قیمت خدمات زیبایی باید به بهترین و معقول ترین شکل ارائه شود و صرف این که سالن زیبایی در مرکز کرج است نباید به سراغ تعرفه های فضایی رفت.

بهداشت فردی و مکانی سالن زیبایی

بهداشت فردی و مکانی سالن زیبایی جزو مهمترین خدمات بهداشتی به حساب می آیند که باید در محیطی کاملا بهداشتی و توسط افرادی حرفه ای ارائه شود تا نتیجه مطلوب را به توان حاصل کرد، پس اگر قرار است نتیجه دلخواهتان را حاصل کنید حتما به سراغ بهترین سالن زیبایی کرج مراجعه کنید.

ارائه نمونه کار

یکی از نگرانی هایی که برای مشتریان مخصوصا عروس های به وجود می آید این است که سالن زیبایی نتواند به درستی و طبق نظر مشتری خدمات مختلف را به بهترین کیفیت ارائه کند تا نتیجه دلخواه مشتری حاصل شود که با ارائه نمونه کار های سالن زیبایی کرج نگرانی شما به طور کل از بین خواهد رفت.

امکان رزرو وقت غیرحضوری

یکی از نقاط ضعف اساسی سالن های زیبایی که البته در حال حاضر خیلی کم شده است، ندادن وقت دهی تلفنی و آنلاین از طریق شبکه های اجتماعی و پیام رسان میباشد.که با توجه به تنوع بالا در درگاه های ارتباطی موجود برای دریافت رزرو سالن زیبایی کرج این نگرانی هم به طور کامل از بین رفته است.

سالن ملکه زیبایی

مسیر های دسترسی به سالن زیبایی کرج

آدرس: استان البرز، کرج، بهاربین 13 آبان و آغشته 

امکان دسترسی از طریق (گوگل مپ، برنامه های نشان، بلد و…)

نحوه دریافت نوبت سالن ملکه زیبایی کرج

برای استفاده از خدمات و سرویس های سالن ملکه زیبایی در کرج می توانید از درگاه های ارتباطی از جمله واتس اپ و تماس تلفنی استفاده کنید. 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *